VEELGESTELDE VRAGEN KINDERFEESTJES

Voor wanneer kan ik een kinderfeestje plannen?

Onze kinderfeestjes kunnen 24 uur per dag 365 dagen per jaar plaatsvinden. U ontvangt van ons de inloggegevens voor de websites van het feestje. Mocht u het kinderfeestje willen verplaatsen, laat ons dit dan weten, dan zorgen wij ervoor dat u op de door u gewenste dag op de websites kunt inloggen.

U beslist wanneer u het spel voor het feestje gaat spelen. U ontvangt van ons inloggegevens voor de websites van het feestje. Deze zijn de gehele dag geldig. U kunt dus ook in de avond het feestje laten plaatsvinden.

Ik kan niet goed overweg met de computer, kunnen wij het kinderfeestje nu niet doen?

Nee hoor dit is geen enkel probleem. Wanneer u de instructies voor ouders vooraf leest en de website, volgens de instructies, op uw computer of iPad test, kunt u zonder problemen het kinderfeestje doen.

Wat hebben wij nodig om een kinderfeestje te kunnen spelen?

Voor onze kinderfeestjes heeft u een computer of iPad met internetverbinding nodig. Een mobiele telefoon is hiervoor niet voldoende. Het scherm is te klein voor het weergeven van de video.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u de mogelijkheid de bestelling via iDeal (alleen in Nederland), PayPal of factuur te betalen. Wanneer u kiest voor iDeal, kunt u direct via Internetbankieren het bedrag betalen. De keuze PayPal verwijst u door naar de PayPal betaalpagina. Wanneer u kiest voor betalen via factuur ontvangt u direct na het verzenden van uw bestelling een bevestiging en factuur via e-mail. De factuur is tevens na het inloggen op onze website te bekijken.

Mocht u een vergissing hebben gemaakt en gekozen hebben voor het betalen via factuur, maar via iDeal willen betalen, dan kunt u de betaalwijze wijzigen door te klikken op uw ordernummer in uw orderbevestiging of te klikken op deze link. U komt vervolgens op uw orderbevestiging op onze website waar u de betaalwijze kunt wijzigen.

Het komt helaas wel eens voor dat een internetprovider de automatisch verzonden factuur weigert en u hierdoor niet de e-mail factuur ontvangt. U kunt onderin de pagina inloggen en via uw klantgegevens alsnog de factuur bekijken en printen. Tevens wordt de factuur met het pakket verzonden. U ontvangt dus binnen enkele dagen de factuur via post. Uiteraard kunt u ook contact opnemen, waarna wij de factuur nog eens via email kunnen versturen.

Wanneer u inlogt op onze website. Kunt u een overzicht van uw bestelling bekijken. U kunt hier alsnog via iDeal de betaling verzorgen. Mocht, om wat voor reden dan ook, het niet lukken te betalen via iDeal, staan in de orderbevestiging onze rekeninggegevens en kunt u de betaling alsnog via telebankieren verzorgen. U kunt uw order via onze website bekijken via deze link.

ANNULEREN
Uiteraard kan het voorkomen dat u toch besluit uw bestelling niet door te willen laten gaan. U hoeft hiervoor geen reden op te geven. Enkele onderdelen van onze spellen worden echter op maat gemaakt en materialen in het pakket kunnen na verzending niet opnieuw worden verkocht aan andere klanten. Daarom is de wet koop op afstand niet volledig van toepassing en kan het kosteloos annuleren van de bestelling alleen wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan.

  • Een bestelling die op werkdagen voor 13:00 uur geplaatst is, kan dezelfde werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.
  • Een bestelling die op werkdagen na 13:00 uur geplaatst is, kan de volgende werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.
  • Een bestelling die buiten werkdagen geplaatst is, kan de eerstvolgende werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.

Voor annuleringen die buiten bovengenoemde momenten vallen worden de gemaakte kosten in rekening gebracht. Deze kosten bedragen € 9,95 per verzonden pakket. Het restantbedrag van de bestelling wordt aan u overgemaakt indien het volledige pakket ongeopend en onbeschadigd retour wordt ontvangen. Het alleen ongeopend en onbeschadigd retour kunnen zenden is van toepassing op onze producten, aangezien de onderdelen in het dossier gekopieerd kunnen worden en derhalve kunnen deze alleen geretourneerd worden in originele verpakking.

Wanneer een bestelling zeven dagen voor de besproken speeldatum niet is betaald, kan het geplande feestje niet doorgaan. Op dit moment bent u het volledige aankoopbedrag met verzendkosten verschuldigd. Alleen wanneer het pakket ongeopend, onbeschadigd en volledig wordt geretourneerd, ontvangt u van ons een creditnota. In dit geval bent u annuleringskosten van € 9,95 verschuldigd. Wanneer u het materiaal niet onbeschadigd en volledig retourneert, blijft u het volledige aankoopbedrag verschuldigd.

Krijgen de ouders/begeleiders instructies voor het kinderfeestje?

In het pakket voor het kinderfeestje, zit een uitgebreide instructies voor de ouders/begeleiders. Tevens ontvangt u een overzicht met de oplossingen voor de speurtocht. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen.

Zitten er uitnodigingen bij het kinderfeestje?

Ja, de uitnodigingen zitten standaard in het pakket voor het kinderfeestje. Deze zijn bij de prijs inbegrepen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen in Nederland, die wij op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, worden dezelfde dag verzonden. Mocht u haast hebben met uw bestelling en het is na 13:00 uur, neemt u dan even telefonisch contact met ons op (Tel: 088-4080808), het is mogelijk dat uw bestelling alsnog verwerkt kan worden. Bestellingen voor een feestje in België worden verzonden na ontvangst van de betaling. bestellingen met een bestelbedrag hoger dan € 150,- worden verzonden wanneer de betaling door ons is ontvangen.

Bestellingen worden via PostNL verzonden. Over het algemeen heeft u binnen twee werkdagen uw bestelling in huis.

Kan een gepland kinderfeestje ook verplaatst worden?

Met kinderen kan het nu eenmaal anders lopen dan gepland, daarom kunt u een gepland kinderfeestje altijd verplaatsen, mits u op de dag van het geplande feestje geen gebruik heeft gemaakt van de websites. Wanneer u bijvoorbeeld voor een zaterdag een feestje heeft gepland en de jarige is op de dag zelf ziek, dan kunt u een e-mail sturen naar om dit door te geven. U kunt op een later moment een nieuwe datum voor het kinderfeestje aan ons doorgeven.

Wanneer u op de dag van het spel inlogt op de websites, kunt u het feestje niet meer achteraf verplaatsen. Wij gaan er dan vanuit dat u gebruik heeft gemaakt van het pakket voor het kinderfeestje.

Waar kunnen de kinderfeestjes plaatsvinden?

Onze kinderfeestjes vinden bij u thuis of op een door u gekozen locatie plaats. Dit kan in heel Nederland en België. Voor het feestje dient u wel te beschikken over een computer, tablet of ipad met internetverbinding.

Kan ik een kinderfeestje vanuit het buitenland bestellen?

U kunt inderdaad een kinderfeestje vanuit het buitenland bestellen. U kunt de boeking op de gebruikelijke manier via onze website plaatsen.

Wanneer wij het pakket via reguliere post versturen, brengen wij de reguliere PostNL verzendkosten in rekening.

Wat zijn de kosten voor een spoedzending?

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij alleen de kosten van PostNL in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice voor de volgende werkdag voor 12:00 uur bedragen € 24,45 in Nederland en € 32,95 voor België.

Aangezien een boeking op werkdagen voor 13:00 uur bij ons moet zijn ontvangen om dezelfde dag verwerkt te kunnen worden, is het noodzakelijk dat u altijd even telefonisch contact opneemt, wanneer u een spoedbestelling wenst te plaatsen. Wij kunnen dan telefonisch met u bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Een bestelling met spoed op zaterdag leveren is helaas niet mogelijk. Deze service wordt door PostNL niet meer aangeboden.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Voor een zending binnen Nederland worden € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Voor een zending naar België betaalt u de PostNL verzendkosten van € 11,25.

Hebben wij ook buiten internet of een computer nodig?

Nee, dit is niet nodig. Het is bij de kinderfeestjes voor 4 t/m 6 jaar wel handig als u over een smartphone kunt beschikken om tijdens de route het liedje te beluisteren.

De kinderen zullen bij de start van het feestje inloggen op een website. Dit kan ook op een iPad. Hierna gaan zij naar buiten op zoek naar de enveloppen. Gedurende deze speurtocht hebben zij geen internet nodig. Aan het einde van het feestje hebben zij wel weer internet nodig om de oplossing op een website in te vullen. Ook dit kan weer op een iPad gedaan worden.

Kan het kinderfeestje met een iPad of smartphone gespeeld worden?

Onze Kinderfeestjes kunnen inderdaad met een iPad gespeeld worden. Een smartphone raden wij af, aangezien het scherm te klein is voor alle kinderen om mee te kijken.

u ontvangt van ons een testwebsite waarmee u de website kunt testen op diverse apparaten. Dit kan al getest worden vanaf het moment dat u het pakket voor het kinderfeestje in huis heeft.

Ons kind wordt 7 jaar en zit nog in groep 3, kunnen wij een kinderfeestje voor 7 t/m 9 bestellen?

Dit is afhankelijk van de leesvaardigheid van de kinderen. De kinderen krijgen een handboekje waarin tekst staat dat zij tijdens het kinderfeestje nodig hebben. Wanneer de kinderen nog niet goed kunnen lezen, raden wij aan om te kiezen voor de versie t/m 6 jaar.




Feestje samen geven

Kinderen vinden het vaak erg leuk om samen een feestje te geven. Dit is ook erg fijn omdat u de kosten kunt delen.

Lees meer

iPad geschikt

Onze feestjes voor buiten zijn ook geschikt voor een iPad. Dus een buitenmissie kan echt volledig buiten plaatsvinden.

Lees meer

Weinig voorbereiding

Voor onze kinderfeestjes hoeft u weinig voor te bereiden. U heeft aan 1,5 uur ruim voldoende tijd voor het plannen van het feestje.

Lees meer

Login Form