Veelgestelde vragen - Betaling en levering

Ik heb geen factuur via e-mail ontvangen, wat nu?

Het komt helaas wel eens voor dat een internetprovider de automatisch verzonden factuur weigert en u hierdoor niet de e-mail factuur ontvangt. U kunt onderin de pagina inloggen en via uw klantgegevens alsnog de factuur bekijken en printen. Tevens wordt de factuur met het pakket verzonden. U ontvangt dus binnen enkele dagen de factuur via post. Uiteraard kunt u ook contact opnemen, waarna wij de factuur nog eens via email kunnen versturen.

Kan ik met mijn creditcard betalen?

Het is niet mogelijk om met uw creditcard te betalen.

Kan ik onder rembours bestellen?

Het is niet mogelijk om onder rembours een bestelling te plaatsen.

Ik heb gekozen voor betaling via iDeal, maar de betaling is misgegaan, wat nu?

Wanneer u inlogt op onze website (via de knop onderin de pagina). Kunt u een overzicht van uw bestelling bekijken. U kunt hier alsnog via iDeal de betaling verzorgen. Mocht, om wat voor reden dan ook, het niet lukken te betalen via iDeal, staan in de orderbevestiging onze rekeninggegevens en kunt u de betaling alsnog via telebankieren verzorgen. U kunt uw order via onze website bekijken via deze link. Dit kan ook door te klikken op uw ordernummer in de via e-mail verzonden orderbevestiging.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u de mogelijkheid de bestelling via iDeal, PayPal of factuur te betalen. Wanneer u kiest voor iDeal, kunt u direct via Internetbankieren het bedrag betalen. De keuze PayPal verwijst u door naar de PayPal betaalpagina. Wanneer u kiest voor betalen via factuur ontvangt u direct na het verzenden van uw bestelling een bevestiging en factuur via e-mail. De factuur is tevens na het inloggen op onze website te bekijken.

Mocht u een vergissing hebben gemaakt en gekozen hebben voor het betalen via factuur, maar via iDeal willen betalen, dan kunt u de betaalwijze wijzigen door te klikken op uw ordernummer in uw orderbevestiging of te klikken op deze link. U komt vervolgens op uw orderbevestiging op onze website waar u de betaalwijze kunt wijzigen.

Ik heb gekozen voor betaling met factuur, wordt mijn bestelling dan ook direct verzonden?

Wanneer uw boeking op werkdagen voor 13:00 uur geplaatst is, wordt deze dezelfde dag verzonden. Ook wanneer u heeft gekozen voor het betalen via factuur. U ontvangt een factuur bij uw bestelling. Bestellingen na 13:00 uur worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Heeft u haast met uw bestelling? Neemt u gerust telefonisch contact met ons op, wellicht dat uw bestelling ook na 13:00 uur verwerkt kan worden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen die wij op werkdagen voor 13:00 uur ontvangen, worden dezelfde dag verzonden. Mocht u haast hebben met uw bestelling en het is na 13:00 uur, neemt u dan even telefonisch contact met ons op (Tel: 088-4080808), het is mogelijk dat uw bestelling alsnog verwerkt kan worden.

Bestellingen worden via PostNL verzonden. Over het algemeen heeft u binnen twee werkdagen uw bestelling in huis.

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren conform de wet koop op afstand?

Uiteraard kan het voorkomen dat u toch besluit uw bestelling niet door te willen laten gaan. U hoeft hiervoor geen reden op te geven. Enkele onderdelen van onze spellen worden echter op maat gemaakt en materialen in het pakket kunnen na verzending niet opnieuw worden verkocht aan andere klanten. Daarom is de wet koop op afstand niet volledig van toepassing en kan het kosteloos annuleren van de bestelling alleen wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan.

• Een bestelling die op werkdagen voor 13:00 uur geplaatst is, kan dezelfde werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.
• Een bestelling die op werkdagen na 13:00 uur geplaatst is, kan de volgende werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.
• Een bestelling die buiten werkdagen geplaatst is, kan de eerstvolgende werkdag voor 15:00 uur kosteloos geannuleerd worden.

Voor annuleringen die buiten bovengenoemde momenten vallen worden de gemaakte kosten in rekening gebracht. Deze kosten bedragen € 9,95 per verzonden pakket. Het restantbedrag van de bestelling wordt aan u overgemaakt indien het volledige pakket ongeopend en onbeschadigd retour wordt ontvangen. Het alleen ongeopend en onbeschadigd retour kunnen zenden is van toepassing op onze producten, aangezien de onderdelen in het dossier gekopieerd kunnen worden en derhalve kunnen deze alleen geretourneerd worden in originele verpakking.

Wanneer een bestelling zeven dagen voor de besproken speeldatum niet is betaald, kan het geplande feestje niet doorgaan. Op dit moment bent u het volledige aankoopbedrag met verzendkosten verschuldigd. Alleen wanneer het pakket ongeopend, onbeschadigd en volledig wordt geretourneerd, ontvangt u van ons een creditnota. In dit geval bent u annuleringskosten van € 9,95 verschuldigd. Wanneer u het materiaal niet onbeschadigd en volledig retourneert, blijft u het volledige aankoopbedrag verschuldigd.

Zijn er aanvullende kosten voor het bestellen vanuit het buitenland?

Wanneer wij het pakket via reguliere post versturen, brengen wij de reguliere PostNL verzendkosten in rekening. Houdt u rekening met een langere verzendtermijn.

Kan ik een spel vanuit het buitenland bestellen?

U kunt inderdaad een spel vanuit het buitenland bestellen. U kunt de boeking op de gebruikelijke manier via onze website plaatsen.

Is een spoed bestelling naar België mogelijk?

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij alleen de kosten van PostNL voor het versturen van de spoedzending bij u in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice naar België bedragen € 32,95.

Aangezien een boeking op werkdagen voor 13:00 uur bij ons moet zijn ontvangen om dezelfde dag verwerkt te kunnen worden, is het noodzakelijk dat u altijd even telefonisch contact opneemt, wanneer u een spoedbestelling wenst te plaatsen. Wij kunnen dan telefonisch met u bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Wat zijn de kosten voor een spoedzending?

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij alleen de kosten van PostNL in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice voor de volgende werkdag voor 12:00 uur bedragen € 24,45 in Nederland en € 32,95 voor België.

Kan ik een spel met spoed bestellen?

Voor het versturen van een spoedzending brengen wij alleen de kosten van PostNL in rekening. De kosten voor de PostNL spoedservice voor de volgende werkdag voor 12:00 uur bedragen € 24,45 in Nederland en € 32,95 voor België.

Aangezien een boeking op werkdagen voor 13:00 uur bij ons moet zijn ontvangen om dezelfde dag verwerkt te kunnen worden, is het noodzakelijk dat u altijd even telefonisch contact opneemt, wanneer u een spoedbestelling wenst te plaatsen. Wij kunnen dan telefonisch met u bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Een bestelling met spoed op zaterdag leveren is helaas niet mogelijk. Deze service wordt door PostNL niet meer aangeboden.

Ik heb nog niet betaald en het feestje is al op korte termijn, wat nu?

Het geboekte feestje dient 7 dagen voor de geplande datum betaald te zijn. Wanneer wij 7 dagen voor de geplande datum nog geen betaling hebben ontvangen, ontvangt u van ons een herinnering. Wanneer wij de dag voor het geplande feestje nog geen betaling hebben ontvangen, kan het feestje helaas niet doorgaan. De rekening informatie staat in de e-mail bevestiging.

Wanneer u gekozen heeft voor het betalen via factuur, wordt ook de factuur met het spelpakket verzonden. Mocht u de factuur niet meer hebben, kunt u onderin de pagina inloggen en het overzicht van uw bestelling bekijken.

Wanneer ontvang ik het pakket?

Boekingen die op werkdagen voor 13:00 uur zijn ontvangen worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Voor een zending binnen Nederland worden € 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Voor een zending naar België betaalt u de PostNL verzendkosten van € 11,25.

Wanneer ontvang ik de uitnodigingen?

De uitnodigingen worden in het spelpakket verzonden. Boekingen die op werkdagen voor 13:00 uur zijn ontvangen worden dezelfde dag verwerkt en verzonden.




Feestje samen geven

Kinderen vinden het vaak erg leuk om samen een feestje te geven. Dit is ook erg fijn omdat u de kosten kunt delen.

Lees meer

iPad geschikt

Onze feestjes voor buiten zijn ook geschikt voor een iPad. Dus een buitenmissie kan echt volledig buiten plaatsvinden.

Lees meer

Weinig voorbereiding

Voor onze kinderfeestjes hoeft u weinig voor te bereiden. U heeft aan 1,5 uur ruim voldoende tijd voor het plannen van het feestje.

Lees meer

Login Form

Contactformulier

Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen spoedig contact met u op.